Nou, van wat ik hier op het forum over gelezen heb is dat wel een straat goedje. Maar nee, wij gebruiken wel cava in plaats van prosecco.Als het maar niet met Absint is, vind ik alles best.
Herkenbaar. Ik heb de laatste halve liters Veltins niet meer bijgehouden, maar heb minstens 3 liter bier op ( Veltins, Gladiator, IPA's ). Voel me prima en niet ernstig onder invloed. Tolerantie inderdaad en geen goed teken.Flink wat glazen wijn verder, ben eigenlijk helemaal niet tipsy of dronken. Dat is geen goed teken. Tolerantie ten top.
Waarom een redbull zo laat als ik vragen mag?2fma en een redbulletje
Flink wat glazen wijn verder, ben eigenlijk helemaal niet tipsy of dronken. Dat is geen goed teken. Tolerantie ten top.
Herkenbaar. Ik heb de laatste halve liters Veltins niet meer bijgehouden, maar heb minstens 3 liter bier op ( Veltins, Gladiator, IPA's ). Voel me prima en niet ernstig onder invloed. Tolerantie inderdaad en geen goed teken.
Als ik in m'n alco periode zit voel ik me nooit fit.zwaar koppie heren?
Zo is dat. Vannacht Nederland Tunesië kijken op het Leidsche Plein, met een liter spa rood 🫣Gewoon water. Veel water drinken.
Ik probeer met deze extreme temperaturen alcohol te vermijden. Nu op werk, dus zeker geen alcohol, maar straks thuis ook niet.
Nee viel mee, had super veel water gedronken voordat ik ging tukken. Dus voelde me wel een beetje raggend maar niet heel kut. En had ook nog 2 uurtjes voordat ik ging tukken een visstick burger gemaakt.En toen jullie wakker werden ook geen zwaar koppie heren?
OT; koffie & water
Nee, zelfs dat niet. Dan leer je het misschien nog wel af.En toen jullie wakker werden ook geen zwaar koppie heren?
OT; koffie & water
Ik heb ook al twee liter pakken op vandaag. Heerlijk!Overigens ben ik meer van de melk. Vandaag al twee pakken halfvolle en één liter pak karnemelk. Ook niet echt gezond, geloof ik, maar als ik echt dorst heb….
Ik heb inderdaad een hoge tolerantie!Edit, vgm 1mg clonazepam over de hele dag
Met de hitte wel goed uitkijken met uppers, doseer laag zou ik zeggen!Nog even aan het kijken wanneer ik mijn kleine voorraad 2fma eens kan proberen. Ik zit te denken aan de wedstrijd Nederland-Tunesie vrijdag nacht. Willen we kunnen ergens in Amsterdam. Normaal slaap ik dan allang. Zou het iets hiervoor zijn?
Fles pak? Haha nee ik en mijn huisgenoot delen een 3L pak. Dus zit denk ik nu op 1L ofzo.Een glas is net zoiets als " een pilletje" .... Hoeveel zit er in ?
Belangrijker, ben je aan het tweede of het derde fles pak bezig ?
Enjoy !