Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hippie Langwaus

DF-koning
Flink wat glazen wijn verder, ben eigenlijk helemaal niet tipsy of dronken. Dat is geen goed teken. Tolerantie ten top.
Herkenbaar. Ik heb de laatste halve liters Veltins niet meer bijgehouden, maar heb minstens 3 liter bier op ( Veltins, Gladiator, IPA's ). Voel me prima en niet ernstig onder invloed. Tolerantie inderdaad en geen goed teken.
 

Kordie

DF-koning
Flink wat glazen wijn verder, ben eigenlijk helemaal niet tipsy of dronken. Dat is geen goed teken. Tolerantie ten top.

Herkenbaar. Ik heb de laatste halve liters Veltins niet meer bijgehouden, maar heb minstens 3 liter bier op ( Veltins, Gladiator, IPA's ). Voel me prima en niet ernstig onder invloed. Tolerantie inderdaad en geen goed teken.

En toen jullie wakker werden ook geen zwaar koppie heren?

OT; koffie & water
 

Cardboard

Badass junkie
Nog even aan het kijken wanneer ik mijn kleine voorraad 2fma eens kan proberen. Ik zit te denken aan de wedstrijd Nederland-Tunesie vrijdag nacht. Willen we kunnen ergens in Amsterdam. Normaal slaap ik dan allang. Zou het iets hiervoor zijn?
Met de hitte wel goed uitkijken met uppers, doseer laag zou ik zeggen!

OT: 2mg Lormetazepam en een bier. Een paar uurtjes slapen zou fijn zijn na 5 dagen noppes.
Tering week ja.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan