Welke festivals staan op de planning

ljuv

DF-koningin
Ik zit ernstig te twijfelen toch naar Down the Rabbithole te gaan. 2x geweest. Supervet. Maar wel veel geld voor de ticket alleen al. Geld is geen probleem though, vind het gewoon veel. Ik kocht mijn eerste LL ticket voor 165 Euro's...

Omg ga ik nu vergelijken met vroegah??? Ik word oud. Denk dat ik maar gewoon moet gaan hahaha!😅
Hahahaha ja straks ben je echt te oud. Zie je daar xoxox.
 

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik zit ernstig te twijfelen toch naar Down the Rabbithole te gaan. 2x geweest. Supervet. Maar wel veel geld voor de ticket alleen al. Geld is geen probleem though, vind het gewoon veel. Ik kocht mijn eerste LL ticket voor 165 Euro's...

Omg ga ik nu vergelijken met vroegah??? Ik word oud. Denk dat ik maar gewoon moet gaan hahaha!😅
Hahahaha ja straks ben je echt te oud. Zie je daar xoxox.
Wat maakt dit festival anders dan andere waardoor jullie naar Down the Rabbithole gaan? Als ik vragen mag,,,,,
Is het met een ander festival te vergelijken zodat ik er een klein beetje beeld bij heb....?
 
  • Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
Wat maakt dit festival anders dan andere waardoor jullie naar Down the Rabbithole gaan? Als ik vragen mag,,,,,
Is het met een ander festival te vergelijken zodat ik er een klein beetje beeld bij heb....?
Ik denk dat het feitelijk niet zo veel verschilt hoor… Maar elk festival trekt net een ander publiek en dezee trekt mij gewoon het meest denk ik.

Qua muziek en vibes lijkt het denk ik het meest op LowLands, maar dan een stuk kleiner en ook een stuk minder “grote namen” op het podium. Ik hou daar wel van omdat ik gewoon wil kunnen bewegen en dansen of juist op een veldje naast t podium wil chillen maar zeker niet 4 uur van mn festival wil besteden aan wachten op een artiest om nog iets van het optreden mee te kunnen krijgen. Het dtrh team is heul goed in artiesten spotten die dan een paar jaar later heel groot worden. Qua muziek stijlen is het ook heel gemixt. Lekker veel bands, maar s nachts heul goede techno en andere elektronische muziek. En het is wat “kunstzinniger” opgezet qua aankleding en extra activiteiten enzo. Heel groots decor met licht ook s avonds. Oja en uiteraard geweldig eten.

Naja standaard standaard concept voor een festival i guess, specifieke smaak.
 
Laatst bewerkt:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Precies wat hierboven staat ja. Mooie mix van een paar grote, veel middel en heel veel kleine namen. Icm veel rand programmering, een mooi terrein en relaxte sfeer. Beetje zoals Lowlands vroeger was..

..gvd doe ik t weer🤣

Inmiddels besloten dat ik ga als ik de maandag vrij kan krijgen van werk, morgen ff regelen☺️
 
  • Haha
Waarderingen: ljuv
Bovenaan