ljuv
DF-koningin
Hahahaha ja straks ben je echt te oud. Zie je daar xoxox.Ik zit ernstig te twijfelen toch naar Down the Rabbithole te gaan. 2x geweest. Supervet. Maar wel veel geld voor de ticket alleen al. Geld is geen probleem though, vind het gewoon veel. Ik kocht mijn eerste LL ticket voor 165 Euro's...
Omg ga ik nu vergelijken met vroegah??? Ik word oud. Denk dat ik maar gewoon moet gaan hahaha!😅