Je top drie drugs

1. Mdma: toch de magie er van ❤️
2. 1P-LSD: andere dimensie die spot met de werkelijkheid en geeft inzichten en goed voor mijn persoonlijke ontwikkeling.
3. 3-mmc: ik twijfelde en wilde 6-apb invullen maar dat is meer een mdma vervanger. 3-mmc toch zeker op 3, waarom?
Toch al heel wat mooie avonden met mijn vrouw hierop meegemaakt. Je kunt kiezen voor een korte avond of door 2 of 3 keer bijdoseren voor een ‘marathon’.
Update 2026:

1. 3-mmc: zie hierboven waarom, in mijn ogen voor elke gelegenheid goed.

2. Combi 4-fma & 5-mapb (let op: ik zou het combineren niet aanraden!)
Qua gevoel komt dit in de buurt van mdma, minder zware kater, duurt langer dan mdma en je loopt er niet met zo’n drugskop bij.

3. 1p-lsd: zie hierboven.

1. MDMA
Het remt prikkels. Ik voel me heerlijk ongeremd op een Techno feest. Sociaal gaat het makkelijker. En lekker uren dansen.
De hele week erna kan ik nog van die ervaring
nagenieten. Alleen de geilheid maakt dat ik soms niet bij mezelf als nuchtere persoon blijf.
Dat vind ik dan weer minder
Heb het jaren niet meer genomen vanwege het gebruik van een SSRI.

2. Alcohol
Het is eigenlijk mijn grootste vijand. Maar ben er zwaar aan verslaafd.
Het dempt bij mij onrust in mijn hoofd.
Zodra ik wakker word drink ik 2 halve liters 8.6 bier.
Ik wil er heel graag vanaf. Maar ik vind het moeilijk om naast een Detox en Antabuse verdere passende hulp te vinden.

3. Kratom
Ik hou van het kalmerende effect van Red Borneo Kratom.
Jarenlang heb ik iedere ochtend 5 gram genomen, bovenop mijn Lisdex.en Fluvoxamine.
Het haalde net dat ene scherpe randje weg wat me in veel dingen belemmerde.
Het is in bulk ook zo goedkoop.
Veel goedkoper dan alcohol.
Merkte wel dat het negatieve interactie had met de rest van mijn medicatie.
Onwel worden tijdens het sporten bijvoorbeeld.
Ben nu 2 maanden clean van Kratom.

1. MDMA
Het remt prikkels. Ik voel me heerlijk ongeremd op een Techno feest. Sociaal gaat het makkelijker. En lekker uren dansen.
De hele week erna kan ik nog van die ervaring
nagenieten. Alleen de geilheid maakt dat ik soms niet bij mezelf als nuchtere persoon blijf.
Dat vind ik dan weer minder
Heb het jaren niet meer genomen vanwege het gebruik van een SSRI.

2. Alcohol
Het is eigenlijk mijn grootste vijand. Maar ben er zwaar aan verslaafd.
Het dempt bij mij onrust in mijn hoofd.
Zodra ik wakker word drink ik 2 halve liters 8.6 bier.
Ik wil er heel graag vanaf. Maar ik vind het moeilijk om naast een Detox en Antabuse verdere passende hulp te vinden.

3. Kratom
Ik hou van het kalmerende effect van Red Borneo Kratom.
Jarenlang heb ik iedere ochtend 5 gram genomen, bovenop mijn Lisdex.en Fluvoxamine.
Het haalde net dat ene scherpe randje weg wat me in veel dingen belemmerde.
Het is in bulk ook zo goedkoop.
Veel goedkoper dan alcohol.
Merkte wel dat het negatieve interactie had met de rest van mijn medicatie.
Onwel worden tijdens het sporten bijvoorbeeld.
Ben nu 2 maanden clean van Kratom.
Waarom probeer je niet je alcohol gebruik af te bouwen met phenibut? Daarnaast zal je ook een behandeling, ambulant of via zelfhulp groepen moeten gaan doen natuurlijk maar zo kan je in ieder geval van je afhankelijkheid afkomen.

Waarom probeer je niet je alcohol gebruik af te bouwen met phenibut? Daarnaast zal je ook een behandeling, ambulant of via zelfhulp groepen moeten gaan doen natuurlijk maar zo kan je in ieder geval van je afhankelijkheid afkomen.

Phenibut is niet echt bepaald een fijn goedje toch? Daar kom je nog moeilijker vanaf dan van alcohol qua afkicken.

Beste is gewoon detoxen, en dan zelfhulpgroepen en therapie. Al zal de echte wil om te stoppen net zo belangrijk zijn.. Zolang er nog voordelen kleven aan gebruiken is het zeer lastig om te stoppen.

Phenibut inzetten om van een verslaving af te komen is gewoon het probleem vervangen voor een groter probleem.

Phenibut is niet echt bepaald een fijn goedje toch? Daar kom je nog moeilijker vanaf dan van alcohol qua afkicken.

Beste is gewoon detoxen, en dan zelfhulpgroepen en therapie. Al zal de echte wil om te stoppen net zo belangrijk zijn.. Zolang er nog voordelen kleven aan gebruiken is het zeer lastig om te stoppen.

Phenibut inzetten om van een verslaving af te komen is gewoon het probleem vervangen voor een groter probleem.
Heb het zelf ook gebruikt voor alcohol en ghb werkt prima om van de lichamelijke klachten af te komen. Ik zeg er toch ook bij dat het inderdaad niet alleen met phenibut kan. Maar het is in ieder geval wel een manier om van alcohol ad te komen met als dat het ook bij GHB kan werken .

Inderdaad is opname het beste maar niet iedereen heeft die mogelijkheid. En inderdaad het willen stoppen is wel de belangrijkste voorwaarde.

Terug
Bovenaan