Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
tot laters maar weer.
tot morge
nu niet van mezelf zoals 3 dagen geleden,ik voel me sterker en meer zekerheid te gaan stoppen.
yetti
groetjes en tot gauw maar weer lieve mensen.Naj zei:1 a 2 keer in de week kan mischien minder kwaad maar mischien is het alleen je zwakte voor het stoppen zal het alleen weer tot meer leiden, soms moet je even realiseren wat je gaat doen, mischien vertel je aan jezelf dat het zo minder kwaad kan en goed recreatief gebruik is, maar is het eigenlijk gewoon de zwakte voor de verslaving en al de trugval.
Maar iedereen is anders, dat is hoe ik het bij mezelf zou zien![]()

later angelo
micky zei:Sinds donderdag 17 sept zit ik in een kliniek en in die tijd heb ik uiteraard niet gebruikt.
Ik heb me wel verbaast dat er ontzettend veel mensen met alcohol problemen zijn ook jonge mensen.
Zelf zit ik er voor een coke versl. (basen).
TrippleKX zei:micky zei:Sinds donderdag 17 sept zit ik in een kliniek en in die tijd heb ik uiteraard niet gebruikt.
Ik heb me wel verbaast dat er ontzettend veel mensen met alcohol problemen zijn ook jonge mensen.
Zelf zit ik er voor een coke versl. (basen).
He in welke kliniek heb je gezeten dan?
Ik in De Hoop, Dordrecht. Afdeling De Kajuit.
Ik ben nu een weekje terug uit de kliniek en het trekt nog verschrikkelijk aan me die kutcoke.
Groet..
angelo zei:pfff ik zou stoppe
gister weer gehaalt
maar ben wel al 9 dagen gestopt met sigaretten,
probeer je van de wit af te blijven ,stop je met het andere
ik blijf zeggen komt wel goed
nazdrovje zei:Ik ben er vanaf, heb een injectie laten zetten en dat doen ze elke 4 weken! Je moet ook praten met een psychiater, maar die helpt me erg goed. Ik had binnen 20 minuten na de injectie geen trek meer!!! Staan nu ook op internet, zag ik: e x p e r t c l e a n i c s . n l heten ze.
Het koste me wel wat centen, maar ik hoef niet opgenomen te worden en kan daardoor gewoon doorwerken. En van de coke ben ik af, dus ik spaar een hoop uit...
Het proberen waard dus!!!
Ik hou de posting anoniem, want heb een hoge functie op een ministerie...
atbboy zei:nazdrovje zei:Ik ben er vanaf, heb een injectie laten zetten en dat doen ze elke 4 weken! Je moet ook praten met een psychiater, maar die helpt me erg goed. Ik had binnen 20 minuten na de injectie geen trek meer!!! Staan nu ook op internet, zag ik: e x p e r t c l e a n i c s . n l heten ze.
Het koste me wel wat centen, maar ik hoef niet opgenomen te worden en kan daardoor gewoon doorwerken. En van de coke ben ik af, dus ik spaar een hoop uit...
Het proberen waard dus!!!
Ik hou de posting anoniem, want heb een hoge functie op een ministerie...