Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoeist Frits Barend.cunt zei:rond de klok van 11
hahahah :PDeranged zei:Hoeist Frits Barend.cunt zei:rond de klok van 11
Krs zei:hij gaat toch wel spuiten he?
Bal0n zei:Krs zei:hij gaat toch wel spuiten he?
Ik denk roken.
Kim zei:ik kan ook webcam aan zetten kan je zien hoe ik heroine base en coke![]()
spacekonijn zei:Kim zei:ik kan ook webcam aan zetten kan je zien hoe ik heroine base en coke![]()
lol bel ff of je vanavond in de uitzending mag!!
Kim zei:ik kan ook webcam aan zetten kan je zien hoe ik heroine base en coke![]()
Idd, dat is precies wat ik net dacht! Had gewoon medelijden met die gast! De THC deed echt goed z'n werk! Hij vond zelfs dat witte lepeltje mooiBal0n zei:Sophie was gister echt heel laf bezig vond ik. Die kerel, Dj Funx ofzo, zat er niet helemaal lekker bij, en dan gaat zij ook nog eens lekker vervelende opmerkingen maken.
Trut![]()
spacekonijn zei:ja die sophie kan haar rol soms wel goed spelen , maar als ze antwoord op vragen of dingen gaat improviseren is het echt waardeloos
toen die prof. uitlegde dat sommige mensen na het roken van een joint zich juist heel erg goed ergens op kunnen concentreren en heel hard kunnen werken moest ik wel ff aan Ben denken![]()
dallandra zei:ik dacht dat ze gestopt was...
emo zei:gezellig met ze alle meekijken bij kim op de webcam
nooit van sarcasme gehoord?Deranged zei:Kansloos noemen ze het ook wel.
Bal0n zei:Wat een verschrikkelijke aflevering :/
yep ik ookspacekonijn zei:idd saai , maar geef filemon wel gelijk
Skippy zei:hij zei voordat ie het probeerde dat hij eigenlijk niet wilde, dus vind het goed van hem dat ie het door de plee spoelde
zn scheit jaEmo zei:gaat ie die ook door de plee spoelen![]()
daar sluit ik me bij aanEmo zei:mac ook altijd met zijn schijt topics![]()